zondag 11 oktober 2009

♥ judaspenning ♥



Een paar kiekjes Speciaal voor Catharina
ik reageerde pas op Haar prachtige foto's van Haar zelf gemaakte krans van judaspenning.
Werkelijk ze waren zo ontzettend mooi.
ik vertelde DAT kransjes maakte ik ook maar dan op een andere manier.
Ik heb een paar fotootjes gemaakt van mijn oudste kransjes sterven heel speciaal voor mij zijn willen ze zijn al bijna 20 jaar oud.het kransje om de fles is het oudst en was ook mijn eerste die ik heb gemaakt.
ik bewaar ze ook niet allemaal ik heb er al zo veel weggegeven maar deze doe ik niet weg Ze zijn mij erg lief.♥
Ik ben niet zo goed en handig in het maken van foto's maar ik hoop DAT ze goed te zien zijn.
dit is de link van Catharina Haar blog.
Haar krans dat jullie zelf ook Kunnen bewonderen.
Liefs stip.♥


6 opmerkingen:

  1. Leuk om het ook op deze manier te zien .
    Zo maakte ik ook wel eens kransjes van Eucaliptus dat heeft ook een stevig blad !
    Bedankt voor de foto's ;o)
    Lieve groet Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Stipje, Ik vind je fotocollage prachtig en wat een mooie krans, heel lief met het hartje en wat bijzonder dat deze al zo oud is. Ik probeer ze ook altijd heel lang te bewaren, maar soms zijn ze gewoon helemaal op.
    Ik ben gelijk even naar Catharinas Blog gegaan en je heb gelijk, het is een plaatje. Bedankt voor de tip.
    Fijne week en een lieve groet, Mea.
    PS: Ik vind je banner ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het hartje had ik tovallig gisteren gemaakt .
    ook dit was mijn eerste werkje met transferpapier.
    ik wilde dat al een tijdje geleden doen had het nog steeds in de kast liggen.
    ben er gisteren toch maar aan begonnen en was er zelf ook erg blij mee.
    de eerste houd ik ook weer zelf en nu ga ik er een paar maken om weg te geven.
    liefs stip

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    ik vind je zelfgemaakte kransjes erg mooi en je collages ervan zijn ook prachtig !
    Fijne dag nog , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow wauw....BEDANKT!!!! Je hebt me een geweldig idee gegeven! Wij willen voor onze winkel ook wat kransen decoreren voor de verkoop maar tot nu toe was ik nog weinig geinspireerd. Maar dat hartje met transferpapier is super. En laten we nou net nog honderden vellen transferpapier hebben liggen! Thanks...
    Liefs uit Melbourne!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good Morning,

    so sweet start with your pics ;)))
    The hearts and some rightside down (some sticker?) is so lovely ....could enjoy me!!!
    (I am so curious: Have you a shop? ;))

    If you want, visit me - i start some special ;)

    ;) kathy

    BeantwoordenVerwijderen