vrijdag 9 oktober 2009

♥ A Gift Wrapped Life ♥














De feest dagen komen er weer aan.
ik vind het zelf geweldig leuk om nu al een beetje ideetjes op te gaan doen.
hoe doen we de kerstboom dit jaar en welke kleur doen we het allemaal dit keer.
ook de pakjes onder de boom moeten wel een beetje aangepast zijn bij de kleuren.
heerlijk al die mooie papiertje lintjes strikjes labels.
ik word er echt helemaal vrolijk van en zou zo wel willen beginnen.
deze mooie pakjes zijn gewoon zonde om uit te pakken vind je ook niet.
♥♥♥

8 opmerkingen:

  1. Oh how I love polka dots.Thank you for posting such great photos, inspiring and creative for the holidays. Hugs, Margie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig!, vooral die turquoise met bruin, helemaal mijn ding.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. very,very, nice. precioso como puedo comprar. besos bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha lieve schat! Dat is lang geleden, ik weet. Na 3 maanden vakantie zijn de kids weer sinds 3 weken naar school - moet nog even mijn draai enzo vinden (ook qua nieuwe woonplaats...pfff). Ik ga je een heeeeel fijn weekend wensen en met deze post heb je me weer maanden verder gebracht; Sinterklaas, Kerst, NieuwJaar. Ik kijk er al naar uit.
    Heerlijke muziek weer :-) XXX, C.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Olá Margarita, tudo bem !
    Amei o seu espaço e as imagens !
    Tens bom gosto e refinado também !
    Convido-a a visitar o meu blog para tomarmos um chá e trocarmos idéias !
    Já me tornei a sua mais nova seguidora !
    Beijos,
    Soraia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat een prachtig papier,vooral met de vogels erop,ik ga de link even opslaan,fijn weekend,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margarita,

    Wat een prachtige pakjes! Leuk om te onthouden.

    Fijn weekend! groetjes Madelief

    BeantwoordenVerwijderen