woensdag 28 oktober 2009

Dingen die me gelukkig maken













Ik vind het best wel grappig dat ik zo een goed gevoel kan krijgen van dit soort plaatjes.
daarom vind ik het wereldje in blogger land ook zo vreselijk geweldig je komt over en nergens.
je ziet dingen en plaatjes die je normaal niet zo snel ziet.
soms gewoon in een heel ander wereldje.
soms doe ik er iets mee en soms gaat het me gewoon weer voorbij.
deze plaatjes vond ik ook weer zo mooi.
ze zijn van een Franse Dame met het Blog Ciel d'orage.
ik vind zelf die lampjes zo lief.
ik heb gisteren toevallig oud muziek papier besteld en had er andere bedoelingen mee maar ik ga er toch ook zo een mooi slingertje van proberen te maken.


6 opmerkingen:

  1. Die dame - Kristin - heeft inderdaad prachtige foto´s, leuke ideeën en een blog vol inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margarita, dank je voor je lieve berichtje en ik geniet met je mee, van deze mooie plaatjes word ik ook vrolijk. Prachtig het muziekpapier om de kerstlampjes. Ik sta er iedere keer weer versteld van de prachtige foto's op je blog.
    Fijne dag en groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for checking out my blog, Love Your Place and following along! Your blog is so wonderful with so many beautiful pictures! I just love vintage decor! The vintage kitchen items are fabulous! The pink, lavender and white photos in the previous post are gorgeous! Is there a way I can read your blog in English too? I will try and figure out how to add different languages to my blog. I look forward to all your posts and lovely pictures!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi sweetie!

    Your post today is very inspiring....actually your whole blog is beautiful and inspiring! Hugs from across the oceans...xo...deb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, ciel d'orage is een erg leuke blog. Veel succes met je lampjes. @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wel, stipje, het gevoel dat jij omschrijft is hetgeen ik ervaar als ik kom piepen op jouw blog. het is steeds weer een zalige ontdekking, alsof ik mijn geheimen schatkist openmaak, die me dagelijks iets moois uit blogland laat ontdekken. x

    BeantwoordenVerwijderen