vrijdag 23 oktober 2009

Camping 3 Akers op de Woude


11 opmerkingen:

  1. Sweet - Sweet - Sweet ;))))

    So romantic udn cosy ;- )))))

    How do you find that? :0


    Best regards
    kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margarita,

    Dit ziet er echt heel leuk uit. Lijkt mij een plezier om hier te mogen logeren! Fijn weekend!

    groetjes, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er uit als gezellig camperen!
    En ik vind je banner erg mooi.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt, ik meen 't! Daar wil ik een keer naar toe!

    Mijn vriend en ik gaan soms een weekendje weg samen, of naar Duitsland of België...maar dit lijkt me helemaal in stijl...ben benieuwd wat hij er van vindt haha..."Schat, zullen we samen in de roze pipowagen?" :)

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja dat is toch wel helemaal super.
    zo orgineel en zo mijn ding.en de inrichting van die mooie wagens o zo gaaf.nee daar wil ik ook zeker een keertje naar toe met me mannetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey,geweldig he! ik ben er deze zomer geweest met mijn gezinnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi, je collages zijn om in te lijsten.
    Die camping is niet eens zo ver weg lijkt me zo leuk om daar eens heen te gaan met mijn zusje en mams.

    Heel fijn weekend en tot een volgende keer :-))
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat ziet dit er geweldig uit zeg,alleen al het idee om zoiets te beginnen vind ik al helemaal geweldig.zou er graag een keertje willen logeren.groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooo, wat heerlijk om zo een paar daagjes te logeren in niet zo'n onpersoonlijk ding. Maar werkelijk met veel aandacht en details, zo prachtig ingericht, dat ik ze graag wil uitnodigen bij mij thuis! Want dat kan wel het een en ander gebruiken. Heel erg het één en een heleboel ander(s)!! Hahaha, prachtige foto's.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier kan ik maar 1 ding op zeggen.... BRILLIANT! Echt geweldig wat een uniek idee.
    Wauw.

    BeantwoordenVerwijderen