dinsdag 20 oktober 2009

♥brocante♥


8 opmerkingen:

  1. Deze stoeltjes blijf ik geweldig vinden.Hoe ouder hoe beter.groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag de foto's, die heb ik toch eerder gezien en idd.
    Ik vind die stoeljes zo mooi en er zijn zulke mooie foto's van gemaakt. Erg mooi !!
    Fijne dag
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You've got so wonderful pictures.
    What a nice and inspirationally Blog!
    Love it!
    tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'm complitely fascinated with your blog, is fantastic.
    kiss from portugal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf ik wil ook straks en dalijk wat van zulke stoeltjes in de tuin,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedankt Stipje voor de site ik heb de labels over 3 weken en dan staat er vast wel iets op mijn blog met een label eraan
    fijne avond en nogmaals bedankt
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou Paula ik ben heel benieuwd.
    lieve groetjes Stipje

    BeantwoordenVerwijderen