zaterdag 31 oktober 2009


9 opmerkingen:

  1. zo mooi in zijn eenvoud, een heel fijn weekend en helemaal top waren je foto's weer deze week, groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wunderschöne Anhänger...
    liebe Grüße
    Betti

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my God!

    This is the wonderful thing you put here!

    I cant believe....

    So easy e so amazing

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice way to celebrate all Saints day with these medals!!! I like the cristal decorations in your post below!
    A nice week end for you!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en je banner is ook zo mooi.....
    En hiernaast......oohhh....genieten.
    Je post hieronder, haar bloglink lukt niet, kun je me hem nog eens toesturen?
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margarita,

    Wat een mooie foto. Ik ben zo benieuwd waar je de kleine hangertjes vandaan hebt. Komen ze uit Italie? Vorig jaar toen ik een tijdje in het ziekenhuis lag kreeg ik er ook één van een vriendin met Maria erop.

    Geniet van je weekend!

    Lieve groet,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor!
    Ik kijk uit naar alle mooie foto's van komende week!

    Fijn weekend nog.

    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. uhm WAUW!!! waarom zie ik dit nu pas! ik heb één zo'n medaillonnetje thuis, gekregen met een swap...ben er zo zuinig op hihi

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Margarita, wat geniet ik toch iedere keer weer van je prachtige foto's en links. Je heb echt een blog waar ik graag langskom.
    Dank je voor al dat moois.
    Fijne zondag en groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen