dinsdag 20 oktober 2009

Award



Dank je wel lieve Heidi voor het geven van deze award.

ik ben er echt heel erg blij mee.

het is toch altijd leuk te horen dat mensen van je blog genieten.



graag wil ik deze Award aan 2 dames geven .


de eerste is

Vero van een sneller kloppend hart


ik geniet echt altijd zo van haar blog heerlijk helemaal mijn ding.


de 2de aan wie ik hem wil geven is aan Tamar.

ook haar blog is heerlijk om door heen te gaan met een kopje koffie .

en niet alleen haar blog is erg mooi maar ook heeft ze een webwinkel met hele leuke dingen



dames heel erg bedankt voor jullie prachtige mooie blog's waar we zo van mogen mee geniet.

lieve groet Stip

6 opmerkingen:

  1. hoi Stipje
    even een vraagje heb jij een enig idee waar je leuke etiketten met je eigen naam kan laten maken voor een redelijke prijs .Jij komt op zo veel sites dat jij het misschien wel weet
    groejes Paula ,en uiteraard gefeliciteerd met je verdiende award

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award! Je hebt zo'n mooi blog, ik kijk er met veel plezier naar en ik krijg heel veel ideeën!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel Collie ben blij te horen dat je het hier zo naar je zin hebt.
    lieve groet stipje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Paula ik weet het niet precies ik ga wel even voor je kijken ..
    groetjes stipje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Margarita
    Fjin dat zo snel reageert
    Ik bedoel een label van stof waar je bv in laat zetten "handmade by Paula "en wat je dan aan je zelf gemaakte spullen dan naaien
    Hoop dat je iets tegenkomt ik kom alleen plak labels tegen of stoflabels die erg duur zijn
    alvast bedankt en ik wacht gewoon af tot ik wat van je hoor
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margarita,

    Wat een leuke verrassing is dit.
    Jij hebt hem meer dan verdiend en ik wil je heel erg bedanken voor het doorgeven aan mij.
    Toch leuk dat een ander ook zo geniet van mijn blog.
    Thanks!

    Lieve groet, Tamar

    BeantwoordenVerwijderen