vrijdag 4 september 2009

Pip Home




















15 opmerkingen:

  1. hallojs i höstrusket!!!

    Så vackert porslin..lite grrengate över det!!!
    kramelikarm Millis ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk al die Pip spulletjes. Jammer dat de winkel helemaal in Drenthe zit, anders had ik even langs kunnen gaan!

    groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar wordt je toch vrolijk van he ! Juist nu het een beetje donker begint te worden buiten, en de temperatuur daald...geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi dat nieuwe servies, ben benieuwd of de D.E. winkel het ook gaat verkopen. Hoe schenkt je nieuwe theepot?
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Margarita?, Via via op je blog terechtgekomen en m'n dochter en ik zitten bij dit bericht al helemaal aan het beeldscherm geplakt! WAT LEUK, sinds kort heeft mijn dochter haar "tiener" kamer gerestyled in PIP. Je snapt dus wel dat we hier nog even blijven plakken en alleen de kreten OOOOHHHHHH los laten. Dankjewel voor het genieten, we klikken nog even door naar Drenthe..., Liefs en een harten groet van Cin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaaaaaa, mooi is het weer!!! Ik moet nog even uitzoeken waar ze dit verkopen in de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello, you have the most fabulously wonderful site here and I had to leave this comment for you ! Your posts are beautifully written, creative and original too, and you have interesting pictures.

    It's all perfect !

    Thank you for sharing your site and best wishes.... 'Happy September'....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo via Mayflower kwam ik op je blog en je 1e post ziet er super uit,wat een mooie serviesjes,ik ga gauw even verder kijken op je blog,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. God morgon!!
    vad kul du ville va med i min lilla tävling!

    Ha en fin vecka!
    ~~~Kramelikramis ♥ Mammamillis~~

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hm, net een hele lange reactie geplaatst en weg is die!
    Ik ben ook helemaal in de Pip stemming. En vind dit servies harstikke leuk. Het zal alleen even duren voor ik het kan komen bewonderen in Nederland. Ik woon namelijk in Salon de Provence. Heb wel net een hele mooie tas, beautycase en mappen van Pip ontvangen die ik besteld had (zie mijn blog www.lavieestbelleasalon.blogspot.com).
    Ik kijk altijd graag op je blog. Erg leuk. Ga zo door.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pip servies, helemaal leuk. Probeer nu al voor de derde keer een berichtje achter te laten. Dus sorry als er zo meteen toch 3 berichtjes van mij staan. Kan niet wachten om als ik weer een keer in Nederland ben dit servies te gaan bewonderen. Heb mijn moeder al aangespoord om een abonnemnt te gaan nemen op de Flow :)
    Heb zelf net een hele mooie weekendtas, beautycase en map van Pip binnen gekregen. Als je het leuk vind kijk maar op mijn blog (www.lavieestbelleasalon.blogspot.com)
    Groetjes Michaja
    p.s. Ik kijk altijd met veel plezier naar je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoy,

    sta je ook in Orvelte,zou ik geweldig vinden,je was wel in Ommen,ik heb nog een hartje bij je gekocht.
    wat een vrolijke kleuren,geweldig.OMa nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi!
    Superleuk! Volgend jaar komen we voor vakantie naar Nederland. Ik mag er wel een weekje bij aan knopen om al die leuke winkeltjes te bekijken! Duifje van Drente staat zeker bovenaan mijn 'To Do List"!!! Bedankt voor de tip!
    Groetjes uit Melbourne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi, leuk blog!!
    Ik kijk in je blog bijna elke dag.
    groetjes uit Italie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. You are so lucky to be able to buy Pip, I featured them a few weeks ago and have been dreaming of there lovely treasures since, Have a sweet Sunday!x

    BeantwoordenVerwijderen