woensdag 23 september 2009

♥ Dream House♥






4 opmerkingen:

  1. wauw wauw wauw, waar haal je 't toch allemaal vandaan!! jij weet je weg wel op het internet :)

    prachtig, die muffinvormpjes vooral!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk he? Allemaal dankzij jou! Oooowww, en dan hier ook nog een blogje over mijn favoriete onderwerp, Greengate :). Het kan niet op vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow wat super die cup cake vormpjes,ik vind het ook zo leuk om te bakken en te versieren haha,heerlijk,want vind je altijd mooie site`s,ik wil alles wit,maar als ik de dingen bekijk op je blog,ga ik weer twijfelen,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met die cake vormpjes maak je zeker indruk op een feestje. Super vind ik ze!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen