donderdag 27 augustus 2009

Pip Studio


ik vind het blad Flow helemaal leuk en geweldig.
ook zitten er altijd van die geweldig leuke dingen bij in het vorige blad zat super leuk kaft papier van Studio pip .
die heb ik in foto lijstjes gedaan voor in het toilet.
ik heb nu mezelf verwent en heb er een abonnement op genomen.
en wat krijg ik erbij een super leuke theepot van je raad het al Studio Pip.
als het goed is krijg ik hem volgende week binnen maak ik er een paar leuke kiekjes van dus word vervolgt.
ook op de site van Flow staan hele leuke Downloads .
die je dan zou kunnen uit printen.
nu in Flow als FLOW EXTRA’S
* Het Flow-vriendschapsboekje voor volwassenen.
* Een uitklapkalender voor de laatste maanden van het jaar. Met handige stickertjes om de weken niet al te vol te plannen.
* Een uitscheurbare soep-poster, met zes lekkere soeprecepten.
* Ansichtkaarten met prachtige oude reclames van Palmolive.

8 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! Ik ben meteen naar de winkel gegaan (koopavond, 10 voor 9!) om de nieuwe Flow te kopen en heb er meteen al geen spijt van bij het zien van het prachtige Martin Bril gedicht.

    Ik ga ook voor het abonnement met de Pip theepot. Bedankt voor je tip :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisteren stond ik om 08.15 uur bij de Bruna, want ik wist door een kortingsbon dat de nieuwe Flow uit zou komen. Wat weer een heerlijk blad. Mijn moeder en zusje hebben beiden al een abonnement. Ik heb tot nu toe bijna alle nummers voor 5 euro gekocht door kortingsbonnen van de Bruna en de Appie. Maar nu met de theepot van Pip voel ik toch erg veel voor een abonnement. Heb vanmiddag nog een extra Flow voor een vriendin gekocht, als cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou Christel het is nu tijd voor cadeautje voor jezelf want de theepot is gewoon geweldig leuk en je krijgt hem er gewoon bij.
    en je hebt de Flow elke keer gewoon lekker op tijd in de bus.wat willen we nog meer.
    liefs stip

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeelah Margarita!! Is dit hetzelfde merk als Pip-behang? Helemaal weg van (twee kamers meteen "volgeplakt"). Errrrg leuke theepot, verdraaid....hm..echt verdraaid!!!!
    Anyway, ik wens jou ook een heeeel fijn weekend, XXX, Carmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo dit maakt het nemen van een abonnement wel onweerstaanbaar zeg..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zelf ook helemaal weg van Flow en Pip Studio. Op www.presentsathome.nl hebben ze van beide merken echt super leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen