dinsdag 25 augustus 2009

Award


Dank je wel Collie voor je Award .
je hebt er zelf maar liefst 8 gekregen die je ook zeker hebt verdient.
nu moet ik 5 dingen op schrijven die mij gelukkig maken.

wat mij echt gelukkig maakt is als we met het hele gezinnetje bij elkaar zijn.
we hebben een dochter van 19 die op zich zelf woont maar als we dan met zn alle bij elkaar zijn kan me geluk niet op de warmte en familie gevoel is dan zo sterk dat maakt me heel gelukkig.

ook de natuur kan me heel gelukkig maken heerlijk genieten van de buiten lucht de natuur die me elke keer weer doet verbazen de geuren de kleuren geweldig ook daar krijg ik altijd weer een warm gevoel van.

het samen zijn met mijn mannetje die de hele week van huis is voor zijn werk als internationaal chauffeur .
ik vind het dan ook heerlijk de momenten dat we met zn 2tjes zijn flesje wijn stokbroodje kaasplankje filmpje dat is echt ons dingetje dat moment maat me vreselijk gelukkig.

lekker in me huisje aan de gang een beetje rommelen de boel veranderen meubeltjes schuiven nieuwe dingetjes maken .ik vind het heerlijk om met ons tuintje en huisje aan de gang te zijn.dat maakt me ook echt gelukkig.
besef me dan ook dat we erg gezegent zijn met alles dat we het toch lekker voor elkaar hebben.een mooi gezinnetje een super lieve rooie kater een mooi huisje lekker tuintje er bij we gezond hebben eigenlijk niets te klagen dat maakt me heel erg gelukkig.

het even alleen zijn.
lekker op zoek naar leuke dingetjes op de laptop voor mijn blog.
of achter de naaimachine kruipen en leuke dingetjes maken een stapel heerlijke bladen wijntje dr bij op de bank dekentje over me heen en dan lekker snuffelen naar nieuwe leuke ideetjes voor het huis.
gewoon even genieten van de rust dat kan me echt gelukkig maken



nu moet ik het Award aan 10 mensen door geven.
maar ik geef er 1tje weg en die geef ik aan Jannet van Fluitenkruidje.
ik vind haar blog ze heerlijk om te lezen ik kan er zo van genieten.
helemaal geweldig stiekem een beetje jaloers hoe prachtig ze het heeft op haar tuin doet me aan mijn kind zijn terug denken mijn ouders hadden een volkstuin in Amsterdam waar we elke vakantie en met mooi weer de weekende zaten de mooiste tijd uit mn jeugd heerlijk.
dus Fluitenkruidje hij is voor jou dank je wel dat je ons allemaal zo laat mee geniet
http://fluitenkruidje.blogspot.com/

3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeleiciteerd met je award hoor en het is verdiend want je hebt zo'n mooie blog met altijd leuke en originele ideetjes .
    Je hebt hem ook weer doorgegeven aan een hele mooie blog , die tuin van hun is inderdaad een plaatje om te zien .
    Nou meid , geniet van je award
    fijne dag verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte......dik verdiend hoor......het is je zo gegund.
    Ik geniet hier ook keer op keer.
    Ik heb ook 1 van haar mogen ontvangen....daar kom ik nog op terug.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van je!
    Bedankt voor je complimenten *bloos*
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen