woensdag 29 juli 2009

Rozenkantjes





29 juli 2009

Markt Spakenburg
Spakenburg

5 augustus 2009

Markt Spakenburg
Spakenburg

12 augustus 2009

Markt Spakenburg
Spakenburg

15 augustus 2009

Broekerfeestweekmarkt
Broek in Waterland


6 september 2009
Sfeermarkt Jan Cees Lont
Nieuwe Niedorp

26 en 27 september 2009

Oogst en Pompoenfair
Burgerbrug

7 november 2009

Brocantefair
Kerkje van Berkhout

26 t/m 29 november 2009

Kerstsprokkelfair de Vertakking
Ryptsjerk Friesland

http://www.rozenkantjes.com

6 opmerkingen:

  1. ohhhhhhhhhhhhhh ... I love it very much !!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi
    Ik neus al een tijdje bij je rond ( bruutaal he ??!!) Maar ik kan het niet laten om nu even te reageren , De dame van deze webwinkel/kraam
    Rozen en kantjes kan ik nm goed ! Dus heel leuk dat je haar getroffen hebt ! en heel attend dat je haar marktagenda vermeld .
    Zo ook de Bricantefair in Berkhout want daar sta ook ik altijd !Ik ben wel benieuwd of je ook wat bij haar gekocht hebt ??

    Nou ik kom zeker vaker bij je terug want het ziet er erg leuk uit bij je !
    tot later Groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's zeg! Spakenburg is hier ook nog eens in de buurt ga ik denk ik maar eens een kijkje nemen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai 'Stipje',
    wat een leuke blog, erg inspirerend!! Wat vind jij altijd weer leuke, originele spulletjes op het wereldwijde web!
    Ik heb zelf ook een klein ateliertje met webshoppie, misschien vind je het leuk om eens digitaal te komen 'snuffelen'?
    Groetjes, Anita
    www.hetweerhuisje.nl

    BeantwoordenVerwijderen