dinsdag 28 juli 2009

Mon cherry






ik ben zelf dol op tafel zeil en heb zo veel verschillende dat me dochter wel eens tegen me zegt mam heb je er nu nog niet genoeg ?
ja mischien wel maar ik maak er ook wel leuke dingen mee en heb laatst een kastje er mee gepimpt.
maar nu ik dit weer zo tegen kwam dacht ik dat wil ik ook hebben.
wat leuk en wat fleurig voor in de kamer of mischien wel in de keuken of in de gang nou in ieder geval heb ik wel een plekje voor ik vind ze super de super leuk.
en niet alleen de krukjes zijn geweldig mooi maar ze heeft ook nog een geweldig leuk blog ook een echte aanrader dus.
http://moncherrycraft.blogspot.com/


Groetjes Stip.

5 opmerkingen:

  1. ik ben direct wezen kijken, leuk!!!!!!
    dank je wel voor de tip ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige krukjes zijn dat en inderdaad heerlijk fleurig voor het ultieme zomer gevoel , het zou mij te veel kleur zijn maar je hebt toch ook zeil in natureltinten ............?
    Ik zou zeggen , trek je voorraad zeil uit de kast en decoreren maar !
    Wel het resultaat hier laten zien he ......
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maravilloso ,beatifull,encanto ,frescura las frlicito.kiss me.bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi!
    Super bedankt voor het promoten van mijn site en bedankt voor je berichtje! Echt super lief.
    Je hebt er meteen een nieuwe 'volger' bij want ik vind je blog heerlijk inspirerend. Helemaal mijn ding!
    Ik heb ook meteen mijn blog aangepast zodat het gemakkelijker is om je aan te melden als 'follower'. Bedankt daarvoor! Het is allemaal nog een beetje nieuw voor me!
    Liefs uit Melbourne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my dear! Isn't it lovely here in your blog! So many cute things to see and so little time! Will sure be back soon - but now I'll go and get my luggage ready...

    *wave bye*

    BeantwoordenVerwijderen