woensdag 29 juli 2009

Duifje van Drenthe










hier wat foto's uit de winkel van Duifje van Drenthe.
ik ben dol op deze winkel met al het moois wat ze daar hebben.
ik heb al eens eerder foto's laten zien maar kan er geen genoeg van krijgen.
eigenlijk wilde ik even op het tafelzeil terug komen waar ik eerder deze week op mijn blog iets van had laten zien van het prachtige blog van Mon Cherry met de prachtig krukjes met zeil.hier verkopen ze namelijk ook zo veel verschillende geweldig mooie tafelzeilen die je ook kunt gebruiken om krukjes kastjes enz te op te pimpen.ook erg leuk om op de planken van de kast te doen staat geweldig leuk en maakt het ook helemaal af.maar op tafel is het natuurlijk ook altijd een blikvanger.

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/duifjevandrenthe/

Duifje van Drenthe

Oosterstraat 4a
7963 AC Ruinen
0522 752194

14 opmerkingen:

  1. nou meid kom maar op hoor al zet je iedere dag foto's uit dit winkeltje neer, ik kan er ook geen genoeg van krijgen dus dat komt mooi uit;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja wat geweldig he die foto's en wat een spulletjes ik blijf het super vinden kan helaas niet alles kopen maar ik word er wel altijd een beetje hebberig van als ik zo aan het snuffelen ben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi , ik had ook al even gereageerd bij je shabby post .
    De winkel van deze post schijnt idd een leuke winkel te zijn , mijn voorkeur gaat dan weer uit naar de tafel met de grijze spulletjes en glazen flesjes enzo.....
    De vorige post ziet er ook gezellig uit met dat kraampje , leuke dingen heb je weer laten zien .
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je wel Gea voor je leuke reactie.
    en wat word het bij jullie ook mooi zeg.
    ik blijf mijn ogen uitkijken bij jou blog altijd zo druk bezig met het huis.
    Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie plaatjes weer, blijf maar plaatsen hoor, ik kijk er graag naar. En dat tafelzijl is inderdaad een superblikvanger, waar je het ook gebruikt. Mooi servies, ik moet mijn saaie thee- en koffie-servies nodig vervangen, want dat lijkt nergens naar en op deze foto's zie ik een heleboel waar ik graag thee uit zou willen drinken! Ik ga wel op zoek naar het adres, of ik vraag of mijn schoonzusje uit Drenthe het misschien weet...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit is het adres.
    ik ga het ook wel even bij me berichtjes zetten.
    liefs Mar.

    Duifje van Drenthe

    Oosterstraat 4a
    7963 AC Ruinen
    0522 752194

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi!

    In genau dem Laden war ich vor 3 Wochen! Der ist sooooo schön! Ich bekomme große Sehnsucht nach Holland wenn ich die Bilder sehe!


    Liebe Grüße
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. you have some great ideas here. i´m drooling over everything. thanks for the inspiration. besos-jane p.s. thanks for visiting!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heyza
    i was look aroung your homepage
    and will not leave again
    before i was saying hello
    it is a nice homepage you have
    good luck in future
    Hug
    Miracela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoihoi

    Net terug van een weekje er tussen uit....even snel nog in de avond kijken bij mijn blog.
    En wat zie ik......? Wat een leuke thuiskomer zo zeg....en lief dat je hem even voor me had laten staan nog.
    Hij is super zeg die ga ik gelijk morgen op mijn blog plaatsen.
    Super lief dat je gelijk aan me dacht...ik word er warm van.......
    Ik heb vast een heleboel bij je gemist maar ga morgen ook eens lekker bijlezen.
    Super bedankt en een dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello!
    Oh my Good! So beautifull!!!
    u have a beutifull blog....

    Nilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed idee, dat tafelzeil !! Ga ook eens kijken, op de woensdagmarkt verkopen ze het hier ook !!
    Ik moet eens kijken of ze ook zulke vrolijke motieven hebben!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hi!
    I loved your blog.Beatiuful pictures and greats ideas!
    Regiane
    From Brazil.

    BeantwoordenVerwijderen