dinsdag 21 juli 2009

A creative mint.










zoals we nu wel weten ben ik altijd maar bezig met het zoeken naar mooie nieuwe aparte en leuke nieuwe dingen.
maar vooral naar nieuwe inspirerende nieuwe blog's.
soms blijft ik een beetje rond darren in bloggerland en zie ik veel hetzelfde.
maar dit blog waar ik nu op stranden deed mijn blogger hartje echt weer sneller doen kloppen o wat een geweldig mooi blog en wat een adembenemende foto's.die kleuren zo mooi.ik zou zeggen neem er zelf maar een kijkje en weet zeker dat jullie zullen denken stip je hebt niets te veel gezegt

http://acreativemint.typepad.com/a_creative_mint/

7 opmerkingen:

  1. ben zo blij met jou deze foto`s zijn inderdaad prachtig en zo mijn kleur rose
    bedankt Stip
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ,
    de foto's zijn inderdaad prachtig en wat is roze gecombineerd met lila dan ook leuk he !
    Bedankt dat je ons even laat meegenieten ..........
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi, vooral de kleuren zijn om bij weg te dromen.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja wat zijn die kleuren mooi he.
    ik word er ook helemaal vrolijk van.
    Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ligt het aan mij.....ben ik nog niet wakker?
    Ik zie geen link om hem aan te klikken.
    Ik vind het in ieder geval super en zou er graag een kijkje nemen....
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja wat gek ik had hem er el bij geplaatst.
    nou mischien was ik toch iets te snel maar hij staat er nu bij .
    lieve groet Mar

    BeantwoordenVerwijderen