donderdag 4 juni 2009

duifje van drenthe.









http://www.duifjevandrenthe.nl/

5 opmerkingen:

  1. Hoi Margarita, wat heb je weer een vrolijke foto's geplaatst.Deze serviezen verkopen ze hier in de buurt ook. Mijn zus heeft daar ook een hele verzameling van. Die met de roosjes en het blauwe servies vind ik erg mooi.
    Fijne dag en groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo ,
    duifje van Drenthe schijnt een erg gezellige winkel te zijn en volgens mij hebben ze daar ook wel veel van wat jij mooi vind aan de foto's te zien .
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely stuff! i want to have those dotted bowls, i think they are from greengate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Margarita,

    Wat leuk dat je zo emthousiast bent over mijn winkel. Ik kan je melden dat wij onze bestelling van de nieuwe collectie van greengate vanaf half augustus verwachten. Nieuwsgierig wat we allemaal besteld hebben?
    Kijk dan snel op www.duifjevandrenthe.nl
    Hartelijk dank voor je aandacht hier en graag tot ziens in de winkel. Mail me even via info@duifjevandrenthe.nl als je wilt, heb ik een verrassing voor je.

    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen