zaterdag 16 mei 2009

collage



http://thedecodetective.blogspot.com/

3 opmerkingen:

  1. Ah daar is mijn stipje weer op stip bovenaan.
    Ik had je gemist.......maar toch zie ik hier allerlei nieuws.....HUH?????......soms snap ik er niets meer van.
    Zo gezellig weer bij je, ik word altijd weer blij....en die rose koelkast daar op je blog...
    IK wil hem, ik wil hem, ik wil hem.....
    En je muziek.....zwijmel sade........
    Love it

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ,
    heerlijk is weer je collage in het blauw en de muziek doet me denken aan vroegere tijden toen ik de cd van Sade nog grijs draaide......
    prettig weekend verder, groetjes van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Stipje (goed dat ik je Stipje noem,vind ik zo een leuke naam)
    Natuurlijk mag je foto`s van mijn blog afhalen als het met een link is naar mijn blog.Vind het zelfs een eer.
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen