donderdag 7 mei 2009

At Home with Marieke











http://marieke.mimex.nl/

16 opmerkingen:

  1. Hoi Stipje, ik ben ook al helemaal verkocht :)
    Dit is echt mijn ding! Kijk regelmatig op de site, en vind het filmpje ook leuk om te kijken. Heerlijke wooninspiratie!
    Groetjes Freekje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohhh, gezelliigggg...hele leuke dingetjes zeg. Enneh, dank je wel voor je lieve comment. Volgens mij heb ik nu een flink aantal mensen bang gemaakt met dat ding van me....JIJ gelukkig niet, pfffieeuw!! XXX, Carmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh prachtig! ik heb laatst ook spulletjes in een webwinkel gezien...denk dat ik overstag ga van de wit naar dit...echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi thanks for the lovely comment on my blogshop on my bags :) your blog is lovely xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zonnige foto´s! Ik krijg er goede zin van! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I very much love your style
    You ahve a beautiful blog :o)
    Happy weekend to you x
    x
    Sumea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar haal je toch elke keer al die fotos vandaan, wat een inspiratie, heerlijke fotos. ben dol op de kleuren. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. the table in the garden looks fantastic!
    Also your great collection of blue and red china!

    Have a nice week.
    Cheers
    Neike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helloohooo???!! Leven we nog??...lol...XXX, Carmela.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, geweldig dit servies hè! Bedankt weer voor je flinke dosis inspiratie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige foto's van dat rode en blauwe servies !!
    Ik zou voor het blauwe gaan want dat is nu eenmaal altijd al een van mijn favoriete kleuren geweest.
    Is dat trouwens bij jou in de tuin die laatste foto?
    Vind het in elk geval een geweldig sfeertje uitstralen
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappemaakster...maar ik mis je leuke foto's en JOUW!!!!!! Waar blijf je???

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohw...dan is het goed! pfffieuuwww.....jij ook en heeeeeeel fijn weekend, doe rustig aan....toch wel, eigenlijk, maar liever niet te lang..dussssss....ach je weet wel, je bent gewoon te leuk om te lang weg te blijven..lol.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. sjeetje jou zonder W (die vorige vorige post) natuurlijk...goedemorrrrgennnnn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo, Carmie was goed op dreef! ;)
    En oooow...ik wil die theedoeken. Ik heb er nog niet genoeg.
    Ik word toch elke keer weer helemaal vrolijk van je blog.
    Een heel fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen