zondag 19 april 2009

een Award


gisteren werd ik verast door Veronique van het geweldige blog Een sneller kloppend hart met een Renee Award.http://vipderoos.blogspot.com/

ik wil haar ook heel erg bedanken ben er heel blij mee .

nu moet ik hem aan 8 andere blog's door geven die ik mooi vind maar ik geef hem nu aan 1 ander blog door die hem echt verdient.

ik heb nog niet zo heel lang geleden 8 Award's moeten doorgeven .

ik geef hem door aanheb ik gemaakt.

ze heeft ook een web shop met geweldig leuke spullen.

toevallig wou ik wat van haar leuke spulletjes op mijn blog gaan zetten.

ik was helemaal weg van haar houten letters .

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, je verdiend hem ook echt hoor!! XX, Carmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en wat heb je weer een leuke uitgezocht zeg......wat een heerlijke tips altijd weer.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel lieve Carmie.
    ik vind het echt ontzettend leuk dat jullie zo dol zijn op mijn blog.
    en jij ook Bonnie heel erg bedankt voor je lieve berichtje en wat een geweldig blog he ze maakt zulke leuke dingen.
    liefs Stip

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verrassing. Krijg ik zomaar een "renee award" van jou!!!!
    Ik zit nu net achter de computer na een drukke dag en krijg een mailtje met een verrassing.
    Ik wordt er helemaal vrolijk van. Het geeft mij weer meer energie om verder te gaan met mijn blog.
    Ben er heel blij mee, bedankt
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen