woensdag 11 maart 2009

netjes opbergen



alles netjes opbergen wie kent het probleem niet.
nou ik ken het wel hoor .
te veel spulletjes en waar moet het naar toe .
van potjes naar doosjes ga zo maar door.
ik vond deze met de klosjes wel een hele leuke oplossing.
zeker voor in een werk kamer erg handig




en deze dan met die lintjes.
daar heb ik op het moment een probleem mee .
te veel en waar doen we het in .
ik ga deze doos zeker zelf maken vind het een geweldige oplossing







ja en deze met de bekende potjes wie heeft er geen jam potje met schroefjes op ander rommeltjes.ik vind het ook een hele leuke oplossing

3 opmerkingen:

  1. Hallo,
    wat ziet het er toch mooi en practisch opgeruimd uit. Wij hier in het ateliertje doen het ook iedere dag, maar dankzij jouw mooie tips hebben wij nu ook beslist meer ruimte aldaar. Heel hartelijk dank voor je prachtige foto;s en tips.
    mvr groet,
    Gioia Made Soap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat geweldig leuk om te horen.
    dank je wel.
    groetjes Stip

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke opbergideetjes! Zit zelf ook altijd te zoeken naar praktische oplossineng voor mijn spulletjes! Het garenklosbord heb ik ook! Heeft mijn zus ooit gemaakt voor me. Alleen het wordt te klein (heb ruim 50 klossen) dus er moet een 2e komen!Trouwens leuk blog heb je. Ik ga me bij je fans garen!

    Groetjes Raquel

    BeantwoordenVerwijderen