woensdag 25 maart 2009

helemaal leuk










zeg nou zelf dit is toch helemaal leuk

3 opmerkingen:

  1. Ooooooohhhhh, wat leuk!!! Maar bij die tweede foto?, daar zie ik een heele mooie lampekap in. Als ik in NL ben ga ik daar toch maar eens naar op zoek. xx, C.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a nice blog. I love it! Great! In the moment I move. But after I will often come to have a look.

    Kind regards
    Cornelia from seaside

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stipje, wat een gezellige blog, via Freekje kom ik hier terecht.
    Gelijk ook wat leuke duitse blogs gevonden hier, ik woon in duitsland en vind het dus ook leuk wat inspiratie daar op te doen, bedankt dus!
    Ik geniet van alle kleur hier, en blijf je gezellig volgen...
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen