dinsdag 24 maart 2009

Geweldig dat mij dit nou over komt




ja ik weet niet zo goed hoe ik beginnen moet.


ik had het ook niet eens door dat ik ook was genomineerd voor het Kreativ Blogger Award door iemand waar ik zelf groot fan van ben Bellavien.


nou bij deze 7 maal dank voor je lieve berichtjes en mn Award.


7 dikke rimpels van het denken aan wie ik ze zelf moet gaan schenken.


7 mensen die ik nu gelukkig mag gaan maken.


7 namen op een rij.


die alle 7 net zo veel betekennen voor mij.


de eerste van de 7 is Kayleigh http://lifestyle-kayl.blogspot.com/


de volgende is Tante Tee




door haar ben ik eigenlijk in bloggerland gekomen kwam op haar blog en was meteen verkocht heerlijk vond ik het en zo ging ik van de 1 naar de andere mooie blog's.




ik ben echt groot fan van haar ze maakt de mooiste dingen en voel me daar op haar blog helemaal thuis.


dan geef ik er 1 aan Lief Leuk & Anders ook zo heerlijk om daar door haar blog te gaan






zo veel inspiratie ik wil dan meteen aan de slag om ook van alles te gaan maken.


de volgende is olliebollies http://olliebollies.blogspot.com/ waar ik nog niet zo lang kom maar een super geweldige blog ook vol inspiratie voor mij en andere.


en ja de laatste op deze rij ook hier is natuurlijk de volgorde niet van toepassing Vier Je Leven http://vierjeleven.blogspot.com/.


ook weer een blog waar ik regelmatig voorbij kom en zo geniet van alles.


ik wil iedereen bedanken voor de mooie en geweldig inspirerende warme blog's waar we zo allemaal van mogen mee geniet.


heel veel liefs en & dikke knuffels van Stip




7 opmerkingen:

  1. Hahaha.....jij ook!! Kijk bij jou had ik niet anders verwacht. Zo veel inspiratie altijd! kBen superrr ook super trots op je!!
    Dikke knuf, Carmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gefeliciteerd hoor. Dik verdiend heb je hem.......ik geniet hier altijd zo.
    Je maakt veel mensen blij met je mooie creaties.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je award!!! Harstikke leuk! En ik wist helemaal niet dat je door mijn blog begonnen bent met bloggen, vind ik erg leuk om te horen!
    Nogmaals Thanx!!!
    Groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je mij een award geeft. Onwijs bedankt. Nu moet ik zelf ook nog gaan nadenken. :)
    En wat is je site mooi geworden..
    Leuke achtergrond heb je..

    Liefs Kayleigh.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je award, ik vind het heel leuk dat je mijn blog zo waardeert maar op het moment vliegen de awards heen en weer over het net. Ik krijg soms 3 in een week, allemaal heel lief bedoeld hoor maar voor mij hoeft het allemaal niet zo. Ik vind het al leuk dat mensen gewoon een reactie plaatsen of een kijkje komen nemen, wat mij betreft hoeft dat niet met een award worden beloond. Als ik hem dan ook nog weer aan 7 blogs verder moet geven....en ik deze week nog eentje gekregen dat wordt dan al 14..... dat wordt me echt wat teveel. Daarom bedankt voor jouw waardering maar de award hoeft voor mij echt niet hoor! Groetjes Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooooooooh my dear!
    thank you sooooooooo much...i`m jumping high to the sky *gggg* thanks so much....i am happy...you are my sun!
    from heart,
    silke
    ps. i will show this award soon in my blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen