dinsdag 17 februari 2009





































3 opmerkingen:

  1. Wat een kleuren-explosie. Daar word je tenminste vrolijk van op zo'n druilerige dag!! Mooi gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morrrrrrghunnn......net wakker en aan mijn dagelijke ochtend leesuurtje bezig. Heeeerlijk hoor die blog van je. Ookal heb je hem nog niet geupdate ;-)
    Maar ik zag jouw profiel...enneh...je hebt een heeeele goeie music smaak zeg. Ken ze allemaal en ze galmen allemaal wel een keer door mijn huis.
    Je wordt steeds interessanter dame!! Lieve schattige kleurtjes on the front en heavy soul of gospel er achter. Ik wacht met smart op je volgend inspirerende collage!

    Fijne dag,

    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk hier weer. Vooral het rose.....tja daar word ik nou blij van.
    En die overpeinzingen.....heerlijk om de dag mee te beginnen.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen