zaterdag 7 februari 2009
















4 opmerkingen:

  1. Is dit allemaal bij je thuis???
    Oh ik hou zo van rose...
    Make me happy.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke collages maak je en ik vind de kleuren allemaal zo mooi bij elkaar gezocht ,de blauwe collage heeft bij mij de voorkeur boven rose ,ben altijd al gek geweest op blauwtinten.
    Fijn weekend verder ,groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoooi Stipje !
    Wat een mooie plaatjes met heerlijke spulletjes, ik word er best een beetje hebberig van, en moet steeds het kwijl van mijn toetsenbord vegen ;-)

    Dank voor je lieve bericht!
    k wens je een heel fijn weekend...
    ps mooie foto's van jouw gezin, maak je die ook zelf ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je wel voor de lieve berichtjes.
    super leuk dat andere ook zo genieten van de collage's.
    de foto's van mijn gezinnetje heb ik zelf gemaakt .
    ben er dol op om alles van de kids vast te leggen ze worden er wel eens dol van.
    en de collage's er zitten wel foto's van mezelf tussen maar de meeste heb ik bij elkaar gezocht.
    iedereen een heel mooi en fijn weekend.
    liefs Stip

    BeantwoordenVerwijderen